#1 2008-06-26 18:16:15

AnEn

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-06-20
Posty: 20
Punktów :   

do osób z AK

Witajcie! Chce was poinformować iż "ERA" ocen się skończyła lecz w zamian za to powstała nowa zasada... Raz na 7 dni na forum musi się znaleść choć 1 RW z attaku. Jeśli ktoś ma wiecej niż 5k pkt. i nie zaatakowal nikogo przez 7 dni bez uzasadnienia np. strata floty,bądź urlop. Zostanie wydalony z sojuszu...


Rób Co Chcesz Niczego nie żałuj. Chciałeś, Wybrałeś W DupE Mnie Pocałuj!

Offline

 

#2 2008-06-26 23:57:31

kubi16

Użytkownik

Skąd: Londyn
Zarejestrowany: 2008-02-25
Posty: 72
Punktów :   
WWW

Re: do osób z AK

Jeśli można Kim ty jesteś???! Pojawiłeś się na forum całkiem niedawno Tiger nikogo nam nie przedstawiał. AK to też gracze. Pomiatanie nami jest nie fer. Jeżeli Tiger ,albo Maciek Cię przedstawi to o.k. Jakoś to ni e nastąpiło. Co Cię AK obchodzi. My nie mamy wgłądu w skład sojuszu głównego. Ja gram od kilku miesięcy i nie wiem Kim jesteś.
A gdzie są Twoje RW?

Ostatnio edytowany przez kubi16 (2008-06-27 00:03:04)

Offline

 

#3 2008-06-27 05:56:06

AnEn

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-06-20
Posty: 20
Punktów :   

Re: do osób z AK

wiesz kim jestem? jestem szefem AKA ... juz wiesz i jestem starym graczem z I.D....


Rób Co Chcesz Niczego nie żałuj. Chciałeś, Wybrałeś W DupE Mnie Pocałuj!

Offline

 

#4 2008-06-27 08:23:47

Tiger

Administrator

386760
Call me!
Skąd: Słupca-W.L.K.P
Zarejestrowany: 2007-11-21
Posty: 478
Punktów :   

Re: do osób z AK

Wszystko to moge potwierdzic.Anen jest praktycznie od poczatku I.D.To on pomagal mi go zakladac i ulepszac,a aka,to on byl pierwszym zalozycielem i szefem,wtedy byl Armagedon w aka jeszcze,wyszlo tak,ze Armagedon jest najlepszym graczem,ktory wychowal sie w aka i jednym z najbardziuej aktywnych teraz w sojuszu glownym.Anen zmien nick na forum,tak mowi regulamin.